Přes 5 let působení v online marketingu, především v oblasti SEO, mi zaručilo nasbírání bohatých zkušeností.

Jakémukoliv SEO předchází detailní SEO analýza, která zaručí maximální výsledek.
Mezi základní analýzy patří:

  • analýza klíčových slov
  • analáza vyhledávání
  • analýza konkurence
  • analýza aktuálního umístění v SERPu
  • analýza zpětných odkazů

Po vyhotovení SEO analýzy se přikročí k samotnému návrhu na změny z pohledu SEO.

Zapracování onpage faktorů Soubor zásahů, které se ovlivňují přímo na webu/eshopu. Patří sem editace titulků, nadpisů H1, H2, H3, atd. popisků (description), copyriting/copyediting, správně nastavený soubor robots.txt, xml mapa webu a další dílčí činnosti. na základě SEO analýzy, vyhotovení offpage faktorů Soubor zásahů, které se nedají ovlivnit přímo na webu/eshopu. Patří sem odkazový profil, sociální sítě, důvěryhodnost domény, atp., editace stávajících textů a tak dále.

Standardem je také využití Google Analytics Profesionální statistiky s mnoha metrikami, které se využívají v online marketingu. a Search Console Pomůcka pro webmastery, která odhalí slabá místa webu/eshopu a může napomoci s vylepšením indexace ve vyhledávání. od společnosti Google.