Emailing/Newsletter

Newslettery Hromadná rozesílka příjemcům, která má striktní pravidla. Nejdůležitější je udělený souhlas na základě GDPR. připravím z dodaných materiálů, rozesílku otestuji, nastavím příjemce a dodám reporty.
V reportu je mimo jiné vidět počet odeslaných emailů ku počtu otevřených emailů a počet kliknutí.

Dále se může každý odkaz, ať už pod obrázkem nebo textový, otagovat Ke každému odkazu se přidají určité značky(tagy), které dokáže přečíst a zobrazit Google Analytics. Např. název kampaně, zdroj, médium, klíčové slovo, obsah odkazu., aby byl jednoznačně identifikovatelný např. v Google Analytics.
Ve výsledku se zjistí, zda-li příjemce newsletteru raději klikne na logo, obrázky/produkty nebo na textové odkazy.

Tyto hromadné rozesílky mají striktní pravidla, díky kterým emaily nejsou označeny jako spamNevyžádaná pošta, kterou povětšinou rozesílají automatizovaný roboti. a nepadají do nevyžádané pošty Oddělená složka v emailové schránce od doručené pošty, která slouží pro zachytávání spamu..